Kızlar şimdi annemin hattı benim üstüme işte aradı kızım benim faturam çok fazla geliyor yurt dışıyla konuşma yapmışsın diye mesaj geliyorum dedi bende yakın zamanda yani bu ay içinde tarife değiştirmiştik cayma bedelidir anne dedim atamadım bi sınraki gün kardeşim yazdı abla böyle böyle müşteri hizmetlerini bi ara dedi az önce aradım yurtdışına kapalı hat ki bizim akrabamız dahi yok yurt dışında annem arıyorlar geri hemen kapatıyolar ben açmıyom diyor anlayamadım daha önce başına gelen varsa yazabilirmi lütfen ne yapmak gerekiyor müşteri hizmetleri 42 dakika konuşma yapmışsınız diyor anlam veremedik