Cimcikbasan ben 2 yıldır kullanıyorum, benim saçıma çok iyi geldi, haftada 2 ya da 3 kez yıkıyorum şampuanla, kaşıntı ve pullanma problemi çözüldü, hatta bitkaç yıkamada hemen etkisini gösterdi, ama şampuanı bırakınca veya çok strese girince gene azıyor, kalıcı bir çözüm yok galiba seboreik dermatitin