Bebeğim düne kadar ne güzel emiyodu dünden beri memeyi verirken basıyor cığlığu tutmak istemiyor zorla tutturuyorum ondada az çekip bırakıyor biberonla mama verince tutuyor 90 cc yapıyorum onu bile tam bitirmiyor eskisi gibi 2 aylık bide uzayan sarılığımız var en son 7 idi değerimiz 13 den inmişti bida çıkma şansı varmı düşünce bidebilerek hemen mama vermiyorum acıkır tutar belki beni diye yanlışmı yapıyorum sanki iştahsızlaştı gbii sarılığı zaten moralimi bozuyodu bide bu çıktı napıcm ya akıl verin