40 günlük bebek tabiki sürekli emecek 🤭 Gayet normal ne zaman emmek isterse emzirin. Bol bol ten temasınız olmuş olur bebek kendini güvende hisseder. Gelişimi açısından da oldukça faydalı. Gaz damlası isteyebilirsiniz gaz problemi için de. Emip bıraktıktan sonra düz yatırmayın. Biraz kucağınızda kafası yukarıda kalsın ki reflüyü sebep olmasın gaz dolmasın midesi.