Herkese iyi akşamlar, bebeğim 12. Ayına girdi yemesi, uyuması, güniçi aktiviteleri bile değişti ama beni en çok üzen yemesi oldu. Acaba artık eskisi gibi iştahlı olmayacak mı? Siz bebeğinize nasıl öğünler veriyorsunuz yardımcı olur musunuuz? Ben çorba püre ve ezerek veriyorum hala yemekleri. Sadece önde 6 dişi var . Acaba artık daha katı mı beslemeliyim ne yapsam reddediyor bir kaşık alıp kitliyor ağzını :(