kubraztrk 24 gün oldu ama benim kanamam çok fazla gibi geliyor bana böle az az değil lababoya gittikce bir bardak bosaliyor resmen 3 gün oncesne idare kanamam yoktu dikiş yerim açılmaya başlayınca oldu ama doktor normal dedi ama bana normal gibi gelmiyor başına gelen var mı acaba kanamam ne kadar olmali 😒😒
Zeynepalidaghan kubraztrk olabilir benim ilk 20 gun yok gibiydi sonrasinda fazlalasti 54 gun kanamam oldu
ayazlianne kubraztrk kişiden kişiye değişir canım bende sezaryen oldum sadece ilk 15 gün leke şeklinde kanamam oldu ped bile kullanmadım sonrada kesildi zaten
taninmayananne kubraztrk bende ilk bir hafta normal regl tarzı oldum ardından 23 gün bulaş bulaş devam etti 30 günden 40 güne kadar fazlalaştı şimdi 51.günüm hala oluyor az az
Ahmetsalih Bende sezeryan yaptım kanama yüzünden hastanede yatırdılar aşırı kanama vardı şimdi azaldı ama yine devam ediyor 41 günlüğüz