Mihri1302 Kızlar 3 aylık bebeğim var ama gülümsemeye gülümsemeyle karşılık vermiyor takibi düşük 3 aylık bebek gibi davranmıyor sizce neden yaşayan var mı normal mi
Nehirbebe Mihri1302 belki karakteriyle alakalıdır bilemiyorum ama benim bebeğim de çok zor gülerdi ki şuan yaşına giriyor hala öyle . Bnce böyle şeyleri dert etmek için erken :)