Elifavc61 Bebeğim 2 buçuk aylık ellerini aşırı emiyor memeyi almıyor bile ellerini emmekten aşırı salyalı alt damağında hafif kızarıklık var bugün yeşil kaka yaptı çok erken değil mi sizin bebekleriniz ne zaman diş çıkarttı
Aselim0 Elifavc61 zannetmem 2 aylık çocuğun diş çıkarması normal değil gibi gibi salya zaten oluyor her çocukta yeşil kaka devam ederse bence çocuk doktoru görsün biz 8 aylığız daha gelen giden yok
Aomom Elifavc61 4 aylık şimdi çıkarıyor alt sağ patladı doktora erken değil mi dedim 2.5 aylıkken bazı bebekler diş dönemine girmeye başlar gibi birşey dedi.
Esra_22 Elifavc61 o ayda başlıyor eli emme daha doğrusu buldukları herşeyi emmek ağzına götürmek yemek istiyorlar diş etleri ksşiniyor dişler doğdukları andan itibaren çıkmaya başlıyor o kaşıntısı onun ağrısı çıktı çıkacak derken kimi bebek 5 kimi 9 kimi bi yaş da çıkartır ama iki çok etken
Elifavc61 Aselim0 aylık kontrolerine düzenli götürüyorum 10 gün önce gittik doktor bu ay elleri hep ağzında olur dedi ama yeşil kaka şüpheye düşürdü
Aomom Elifavc61 açıkçası hiçbir şey yapmamıştım diş olduğunu patlayınca farkettim 😅 atak haftası zaten ondan böyle huzursuz sandım. Doktora götürdüm dr teyit ettikten sonra tetagili önerdi onu kullanıyorum.