Yarenkk ilk kızımda her yolu denemiştim Doktor bebeğine yaptığın yemeklere tereyağ koy demişti hem beyin gelişimi hem de kilo alımı için faydalı olacaktır demişti. Deneyin belki işe yarar.
Biberonla devam sütü alıyorsa cicibebe atabilirsiniz.
Kahvaltıda severse karışım verebilirsiniz. Yumurta sarısı,pekmez,cicibebe,cevizi un haline getirip katın ve devam sütü veya anne sütü ile az sulandırıp yedirin.
Çorbalarında kemik suyu kullanın.
Ara öğünde muz,yoğurt vs verin
Yemeklerden önce asla birşey atıştırmasın iyice acıksın ki fazla yesin
Sevdiği yiyeceklere yönelin,zorlamayın
Benim büyük kızım tüm bunlara rağmen istediğim kiloyu alamadı destek vitaminlerin de hepsini denedim nutrigen üzüm çekirdeği az işe yarıyordu. Güzel de yiyordu aslında çok şükür sağlıklıydı ama çok aşırı hareketli ve yemek sonrası hemen WC çıkardı bu yüzden alamadı. Fakat sık hasta olmuyordu ve boyu uzun yaşıtlarına göre.
Her çocuk özeldir. Sağlıklı besleyin kafanıza takmayın