Merhabalar, mebde öğretmenim ve 37. Haftamda (20 şubat) izne çıktım. Bebeğimin beklenen doğum tarihi 13 marttı ve 22 mayısta doğum iznim biticekti ancak sezaryen doğumla doğumum 7 martta( erken) gerçekleşti. Bu durumda doğum iznimin de 6 gün uzaması gerekiyor. Müdürüme bu durumu anlattım ancak mebbiste doğumu 13 mart girmiş ve değiştiremediğinden bahsetti. Böyle bir durum olabilir mi?