merkursavascisi_06 Ay kışın örgü şapkasını taktığımızda ellemeyen kızım şimdi yazlık şapkalar aldım takar takmaz atıyo kafasından, iple bağlama olayı için bi ayar çekicem şapkalara ama keşke uğraştırmadan taksaydı😂 siz takabiliyo musunuz minnoşlarınıza şapka?
marinelife merkursavascisi_06 evde asssla takamadım zaten kışın dışarıda da taktırmadı kafasına alev topu koymuşum gibi davrandı direkt ıkınmaya etmeye başladı ama ben tabii ki inatla gidip 80 tane yazlık şapka aldım mecbur takacak kafasına güneş mi geçsin 😂😂😂😂
Denizoglan merkursavascisi_06 şapkasını çıkarırsa hemen kapıyı kapatıyorum şapka yoksa atti yok deyince koyuyor kafasına takıyorum bende sonra
P2044 merkursavascisi_06 Ya aynı şeyi bende yasadim çocuğum ne güzel hiç ellemez eve girer girmez çıkartırdı kışın saplarını , şimdi unutmuş galiba üç dakika kafasında durdurmuyor yine alıştırma lazım ama nasıl 😏 asıl şimdi şapkaya ihtiyacı var yavrumun güneşli havalarda.
oykumoms Ya benim kızım da kışın şapka takarken hiç dokunmazdı şimdi saçına bandana falan taktığımda çıkartıp atıyor
merkursavascisi_06 oykumoms toka bandana falan taktırmadı zaten o yüzden aklıma da gelmişti taktırmayacağı ama keyifli oynarken bile hemen çıkartıyor şaşırttı beni bu kadarını beklemiyordum
merkursavascisi_06 Denizoglan ya benimki gezmekten anlamıyor henüz 8 aylık, evde alıştırayım da öyle takarım bi dahaki ay diyodum ama tadilat yapacaz mecbur. Cicik oldu falan diyorum ama olmuyo anında elini götürüyo😂
merkursavascisi_06 P2044 gerçi kışın montundan eli dışarı çıkmıyodu ondan da çıkartamamış olabilir😂 beyaz tenli hemen kızarıyo zaten yavrum Yazın kafası yanmasın diye aldım inşallah alışır da takarız ya
PatronBebek merkursavascisi_06 aa evet biri daha yazmış 😄 valla geçen sene takmıyordu benim oğlumda 8 9 aylıkken hiç kullanamadık. Bu sene bir kaç kez denedim takacak gibi bakalım.
merkursavascisi_06 ada-58 yarın dışarı çıkınca denerim de bugün evde bi deneyeyim dedim anında çıkarttı, yağmurluk aldım bi de onun da kapüşonu var onu da takınca çıkartıyo hemen benimle eğlendi resmen 😂
merkursavascisi_06 PatronBebek ya bu ay neyse de önümüzdeki aylar taksa iyi olurdu 8 aylık şimdi🥹 güneşte ben mahvolurum onun da yanmasını istemiyorum 🥹