Merhabalar. Oğlum 4,5 aylık. Sütümü sağarak veriyorum. Mama-+ süt olarak döndürerek veriyorum. Normalde 3-4 saatte 90-100 cc içerdi şimdilerde gece bile 2,5-3 saatte acıkıyo bazen 110 cc bazen 60-70 cc içio dengesizleşti. Bu durum normal mi? Yaşayan var mı? Kilosu vs gelişimi gayet iyi. Ama bu ayşarda 120 üstüne çıkan bebeklerde oluyo ya acaba nehatif bir olay mı bilemedim..