Kızlar kizim 22 aylık 10 gün oldu bezi bırakalı ama kakasini hep altına yapıyor çişini alıştı sayılır tutmayı söylemeyi öğrendi kısmen ama kaka konusunda zorlaniyorz hep altna yapıyor. Anlatyorm ama nafile Bi fikri olan varmı açana nasl asttnz bu kinuyu