Ahsoka Uykuyla kavgayla, ağlamayla değilde barışık bir ilişkide öğrenmesiydi hedefim. Bu yüzden hiç öyle çırpınmasına izin vermedim işte başlarda ne zaman meme isterse verdim. Yavaş yavaş verme sürelerini kısalttım. Bir kaç dk sonra memeden çekip bakıyorum sakinse şu an ihtiyacı yok diyorum. Sonra biraz kucağımda tutuyorum sakinse yatırıyorum. Huzursuz olursa bu sefer tersten başlıyorum önce kucağıma alıyorum durmazsa emziriyorum. Şimdi yine çok zorlanırsa veriyorum meme ama bir kaç dk filan tutunca hemen rahatlıyor zaten. Emzikle de aynı şekilde oldu bi ara geceden sabaha kadar ağzında emzikle uyuyordu mesela. Şimdi biraz emip atıyor. Ama her zamanda olmuyor bazen yine dalmakta zorluk çekiyor meme ağzından düşünce uyanıyor. Dediğim gibi onlarda aynı bizim gibiler bazen kolay uykuya dalıyorlar bazen zor. Ayda bir kaç kaçamağı tolere ediyorum, panik olmadan gayet normal karşılıyorum. Her zaman ihtiyacı olduğu kadar yanında olmak önemli ne ihtiyacından azını ne de fazlasını vermeliyiz. Yani bu örnekte ne onu ağlatmalıyız ne de dakikalarca memede tutmalıyız. Bir de kesinlikle annenin rahatlığından huzurundan etkileniyorlar. Ne zaman panik olsam, bu çocuğun düzeni bozuldu desem çocuk uyumakta daha çok zorlanıyor. O yüzden sabırlı ol yavaş yavaş ilerle. Küçük adımlar atsan da mutlu ol öncesine göre az da olsa daha iyiysen doğru yoldasın demektir. Net bir zaman aralığı veremem ama ben ne zaman akışına bırakıyorum artık dedim daha çok sevgiyle huzurla yaklaştım gerçekten daha rahat uyumaya başladı.