Kızlar bebegim dün iki bacaktan 4. Ay asisi oldu gece ateşi çıktı calpol verdim sonra düştü huzursuzluk biraz vardı çok degil bugün sabah farkettim altını değiştirirken sol bacağının eşi yerinin üstü kızarmış sinek ıstırmış gibi elledim taş gibi olmuş semsert diğer bacakta yok hemen sağlık ocağına Aradim ebe istifa ettiği icin öyle uluorta bir yerde demek ki telefon biri Açtı sordum bir halt bildiği yok dediğini bile anlamadım acaba aşıda kendini çok kastı kalkmak felan istedi 2 kişi tuttuk ondan mi yoksa Aşı reaksiyon mi gösterdi yan etki mi kafam allah bullak boylar birsey yasiyan var mi