Kbraagun1 Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 13 günlük bugün 5 6 defa öksürdü ne yapmam gerek sizce doktora götüreyim mi ilerler mi
Gamzeey Kbraagun1 Evet ben ilaç kullanmıyorum hiç bebeğim 2 yaşında ona bal limon sarımsak veriyorum sizinki henüz küçük olduğu için siz yerseniz her hastalandığında sık sık ta emzirirseni hemen iyileşir