Duruhande kızım 1 Aylıkken rutin kontrol olacak dedi çocuk doktoru. İcimiz rahattı giderken. Öğrendik ki 5 adet delik, ufurum ve bir de pda akımı denen damarlar arasında bir akım varmış. Nasıl ağladım üzüldüm anlatamam.
1.5 ay sonra gelin dedi. 4 u kapanmış çok şükür.
demem o ki EKG cekiyor. Dinliyor üfürümü. Baska bir işlem yapmiyor. Genel olarak da geçiyor bu ufurumler merak etmeyin Çok geçmiş olsun