Merhaba kızlar. Saçlarım çok sönük cansız. Bir kaç seferdir boya kullanıyorum daha da kötü oldu. Keratin bakımı düşünüyorum. Emzirirken sıkıntı olmaz dedi kuaför ama içime sinmiyor yinede, emzirmeyi bıraktırıp yaptırıcam. Nasıl bi değişiklik oluyor, kaç kez yaptırmam gerekiyor iyi gelir mi acaba. Birde maske falan önerisi olan varsa işe yarayan çok iyi olur ☺️💜