Bebeğim 3 ay 13 günlük ve ağlarken sinirli bir şekilde çığlık atıyor bebeği böyle olan var mı onun bu siniri beni üzüyor aslında o şekilde ağlayacak durumda olmuyor ağlamaması için elimden geleni yapıyorum ama yok sinirlenip ağzını kocaman açıp yumruğunu ağzına götürüyor neden bu kadar sinirli ki