asel233 benim bebeğimde burnundan kusuyordu . Doğumdan 4-5 gün sonra burnu hırıltılı ses çıkartıyordu bizde burnu tıkalı sandık . Kaç hastaneye götürdüysemde öyle burnu tıkalı serum fizyolojikle açacaksın dediler . Gözümün önünde burnundan kusup hırıltılı nefes almaya başlayınca anladım . 1 -2 hafta böule devam etti . Bende her kustugunda serum fizyolojik yapıp rahatlattım ve kendiliğinden geçti . 3 ay 26 günlük çok nadirde olsa arada burnundan kusar buhar tutup otribebe aspiratör ile rahatlatırım .