10 gün önce de bacağında 2 tane bu şekilde çıktı, sivrisinek ısırığı gibi oluyor gün sonunda böyle kocaman bi yara haline dönüştü. Sağlık ocağı kaşıntı için krem verdi, kaşıntısı geçti ama yara gibi kaldı. Şimdi yine tekrar etti ve yüzünde de çıktı. Neden oldu acaba bilen var mıdır? Bir böcek ısırığı falan mı anlamadım çok üzgünüm