3 ay önce doğum yaptım ve hala adet olmadım. Çarşamba doktor kontrolüm vardı. Doktorum spiral taktırmak istediğimde adet olmamın daha iyi olacağını ve adet söktürücü verip spirali öyle takacağını söyledi. Sizce adet olmayı beklemelimiyim doğal yolla yoksa söktürücü kullanmalı mıyım?