Lansinoh krem (göğsü yıkamaya gerek yok) ve kapaderm krem(emzirmeden önce yıkadım göğsümü) benim gogus uclari sızlamaya baslayinca bu ikisini her emzirme sonrasi dönüşümlü sürdüm biraz yara olur gibi oldu 2 gün sonra geçti hiç birşey kalmadı çok şükür