Merhaba geçmiş olsun 9 aylık kontrolümüz de biximde değerimiz 6 küsürlü çıkmıştı bebeğim çok hareketli olduğunu kilosu hareket yüzünden mi az diye şüphelenip tahlil yaptırmıştık yüksek çıktıktan bir süre sonra tekrarlanmalı demişti doktorumuz o sıra grip gibiydi enfeksiyon değerleri yükseltir demişlerdi 1 ay sonra tahlili tekrar yaptırınca düzelmişti tek bi tahlil ve tek bir hastaneyle kalmayın gittiğimiz hastane özeldi oradaki doktor bizi devlet veya fakülte gibi bir yerde yaptırın demişti biraz zaman geçince tekrarlayın bence tahlilleri inşallah geçici birşeydir🙏