Merhaba arkadaşlar geçen hafta kan verdim,
Sonuç değeri 54551.60 yazıyor Referans ağırlığı 0-5 .0yaziyor.. negative yazıyor .aile hekimi gebelik olablir dedi ancak kağıtta negatif yazıyor ne demek oluyor bu kafam karıştı..kadın doğuma gitcem çuma günü..size sormak istedim cevap verirseniz sevinirim