Tecrubelianne Anneme kurutma makinesi alacagim en uygunu hoover 10 kilo ama onunda enerji sinifi B imis vok elektirik yakarmı kullnanan varmi
yagmurkokusu_ Tecrubelianne artık b ç d e yok canım yolluk tüketim oranı ve kaç çalıştırmada tüketilen enerji tasarrufu var üstlerinde yazıyor Avrupa sistemine geçilmiş
Beraninannesii Tecrubelianne Ben satın alırken satıcı arkadaşlar enerji sınıfı değilde yoğuşmalı yada ısı pompalı olması önemli demişti ısı pompalı olanlar daha az enerji harcar diye eklemişlerdi bende Hoover 9kg var üzerinde A++ yazıyor.
-_-hUysUzvetatlikadin Tecrubelianne ay alın bence ben yeni aldım evet keşke az tüketen olsaydı dedim ama her kademede en az 1500 lira oynuyordu
Aloneeee Mrvekpk merhabalar. Bende hoover aldım daha 3 kere felan kullandım ancak şöyle bir sorun var son 2 dk kala takılıp kalıyor ve bu şekilde 1-1,5 saat felan devam ediyor. Sizde de aynı durum mevcut mu acaba bu kadar uzun mu sürüyor
yagmurkokusu_ Tecrubelianne evet benim de beyaz eşyalarım da e sınıfı yazan var b var mesela Avrupa sistemi yıllık tüketim oranına göre seçiyorsunuz en iyi size satış temsilcileri yardımcı olur mesela üzerinde 83 yazıyor işte 100 yıkamada faturaya yansıyacak tutarı hesaplıyorsunuz.
Beraninannesii Tecrubelianne Bütçeniz nekadar bilmiyorum ama benim kullandığım makine şuan Trendyolda indirimde 7500 civarına düşmüş 😇
Aloneeee Tecrubelianne anladım canısı. İşte elektrik ztn fazla geliyor iyice arttırmasın diye böyle aldım bende bakalım deneyip göreceğiz henüz kuruluma gelmediler
_tuuggcce_ Aloneeee annem yeni aldı 10 kg a++ çok güzel. Ama kapağında su biriktirecekseniz eğer yani gider olmayacaksa kapaktaki suyu her kullanımda dökün. İkinci kullanımda dolmadı zaten su derseniz süre uzuyo. O kapaktaki suyu sensör görüyor ve kıyafetler ıslakmış gibi görüyor bilginiz olsun ☺️
Mrvekpk Aloneeee nem algılıyosa ondan olabilir canm seçtiğin program camasırın kuruması için yeterli olmuyodur nem algıladığı içinde çalışmaya devam eder hangi programı kulladıgında yaptı bunu
Aloneeee Mrvekpk ya cnm mesela beyazları attım beyazlar programına. Ama beyaz çamaşır harici havluda vardı içinde havlu zor kurudu tabi ama bir tek havluyu da ayrı atamam ki 😔
Mrvekpk Aloneeee kuzum benim kulladıgım standart programlar var mesela ben beyazlarımıda renklilerimide mıx and dry programında kurutuyorum dolap kurulugunu seçip eğer bornoz halı falan kurutcaksam XXL yüke atıyorm kızımın kıyafetlerini pamukluda kurutuyorum çok iyi sonuç alıyorm modellerimiz aynımı tabi bilmiyorm ama
Aloneeee Mrvekpk demek ki kumaş türü ile alakası yok 🤦🏻♀️ neyse yarın ben bir daha deneyim de ona göre servise tekrar ulaşayım. Bu sefer sadece çarşafları çarşaf programında atayım ki programı yanlış seçiyorsunuz diyemesinler