OnurToprak Bu mamayı kullananlar varmı acaba🙏🏻 Dr kasık maması olarak vermemı soyledı. Hıp ın sutsuz tahıl mamasıyla bırlıkte🙏🏻 Sizler nasıl kullanıyorsunuz bu ıkısını
Mervea OnurToprak oğluma kullanıyordum pregomin as muhallebilerine çorbalarına ekliyordum ilk zamanlar şuan sadece muhallebiye ekliyorum neocate junior kullanıyoruz şuan
Nlngucluel OnurToprak kullanıyorum ama hazır kaşık maması vermiyorum ben evde yapıyorum bizim çoklu besin alerjisi
Zuzuuu OnurToprak Yemeklerine kattım muhallebisine kattım aptamil 7 tahıllıda kullandım her şeyin tadını bozdu kızımda yemedi zaten mama olarak veriyorum 🤦♀️
mom0989 Mervea canı. Neocate junior doktor mu yazdı ? Bunların vanilyalı olanı çilekli olanı varmış dün öğrendim nasıl yazdıracağız ?
Mervea mom0989 evet doktor yazdı yaşına girince bu mamaya geçtik ama oğlum mamayı 3 aydır bıraktı şırıngayla zorla veriyorum arada öuhallebisine katıyorum oysaki vanilyalı ve çileksinin tadı gayet güzel
mom0989 Zuzuuu rapor çoksamıştı zaten de yeni öğrendim aromalı olduğunu. Normalde sade alıyorum içine ben vanilya şurubu katıyordum meğersem vanilya aromalı da varmış
mom0989 Mervea canım doktor nasıl yazıyor vanilyalı olanını bizim rapor çıktı henüz 2 aylığız ama değiştirebilir mi
aysenur06 vanilya şurubu ile verilebilir ya da aptamil 7 tahıllı sütsüz maması ile verileilri sebzenine katabilirsin
Mervea OnurToprak kaç ölçek yapacaksanız mamanızla yapın ardından hipp tahıllı ekleyeceksiniz kutu arkasında yapılışı yazıyor zaten pirinç un u irmikle falan muhallebide yapacaksanız kaç ölçek suyla yaptıysanız o kadar mama ekleyin
salihayilmaz enimde ablam bu mamadan kullandı o içine aptamilin 7 tahıllı olan ürününden katıyordu, o mama sütsüzmüş. pregomini hazırladıktan sonra göz kararı koyuyordu