Sadeturkkahvesi Kızlar bosch kurutma kullanan var mı hangisi iyi hiç anlamıyorum Sanırım çamaşır mak hangi markaysa kurutmada o olunca üst üste koyuluyomuş bilenler aydınlatsın lütfen.
Niluska Sadeturkkahvesi kurutma makinem bosch. Camasir makinem de bosch. Kurutma makinemi daha sonra almistim. Onu da ustune koydular. Gayet kullanisli ve memnunum. Evdeki diger beyaz esyalarim da bosch 10yildir teklemediler. Tereddutsuz alabilirsiniz.
Atesbebek Çamaşır makinesi ile kurutma makinesi derinliği arasında 10 cm farktan fazla olursa üst üste koyulmuyormus bende yeni aldım öyle söylediler arcelik
Atesbebek Sadeturkkahvesi yani aynı olmasada olur diye biliyorum bikac kisi marka farklı olunca servis ekstra alıyor falan diye yazmış yorumlarda ama bilmiyorum benim makinem arcelik kurutmaya altus aldım. Alt ürünü olduğu için sorun olmuyor. Boshun alt ürünü varsa dusunebilirsiniz