Bebeğimi emziriyorum takviye olarak mama vermem gerekiyor Hipp ve Aptamil veriyorum kesinlikle içmiyor sanırım tadını beğenmiyor ilk kez biberon veriyorum biberon başlığını çıkartıp emziik gibi verdiğimde emiyor ama mamayla verdiğimde reddediyor ne yapmam gerekiyor hangi mamanın tadı güzeldir?