Kızlar merhaba 1 buçuk yıl önce sezaryan ile kızımı dunyaya getirdim ama göbeğim kaldı kilolu değilm boyum 1.50 kilom 46 göbeğim çok var ben açık giyinen biriyim elbise falan giyince çok kötu duruyor kilo vermeden göbeğimi nasıl eritebilirim sadece göbeğim gitsin istiyorum