Tuguu ben rutin haline getirmiştim iyi ki yapmışım şuan büyüdükçe gerek duymuyorum 7 aylık olduk ama ayetel kürsi açıp dinletiyordum dalana kadar hem rahatlatıyor çocuğu hemde sakinleştiriyordu ağlasa bile bi kaç dakikaya sakinliyordu. Ayrıca biz nasıl alıştırırsak çocuklar o şekilde ne yapacağına karar veriyor. Bir şey duymuştum çocuklar kendini güvende hissedince uykuya daha rahat daliyormuş. Annelerin stres hormonu yüksekmiş babayla arada bir uyuması gerekiyormuş ve lütfen sallama işini bıraktırmaya çalışın biraz araştırırsanız sallamanın ne kadar zararlı olduğunu görürsünüz