Kızlar gerçekten yoruldum çocuğumu artık bu halde görmek istemiyorum. Sürekli hırıl hırıl. Üç farklı doktora götürdüm hepsi farklı şey diyor alerjik dedi en son doktorumuz alerji ilaçları verdi hava veriyorum bir yandan. Bir aydır geçmek bilmedi. Ya bana bi doktor söyleyin Türkiye’nin neresi olsa farketmez gidip derman arayayım ya da şunu yap bunu yap diyin. Ormanlık bi alanda oturuyoruz doğduğundan beri hep dışarı çıkardığım çocuğumu polenden dediler diye bir aydır dışarı çıkarmıyorum bende çıkmıyorum yok geçmiyor.
Artık sabah akşam dışarı çıkartma kararı aldım. Alerjikse de bünyesi yavaş yavaş alışır diye umuyorum. Ekmek almaya gitmek kapı önüne sonra parka çıkmakla başlayacağız böyle zaten geçmiyor çocuk da eve kapandı
Doktor araştırıyorum bir yandan istanbuldayım özele/devlete götürdüm bi yandan bakıyorum bir sürü kişinin bebeğinde aynı şikayet ama burun temizlerken tutamıyoruz iki kişi sesini kısana kadar ağlıyor dayanamıyorum artık çözüm bulmak istiyorum nolur bilen duyan söylesin artık