Zaten zar zor yiyen bir bebekti. 25 aylık oğlum. Bu 15 gündür ama canimdan can gidiyor resmen. Açlıktan kivraniyor yine de yemem diye diretiyor. Bugün hastaneye götürdüm tahlil verilcek yarın. Doktor; usteleme ne yapıyorsa yapsina getirdi. Anne yüreği işte çok üzülüyorum. Kilo kaybediyor. Gelişimi açısından da riskli. Elleri sürekli ağzında diş mi cikariyor bilmiyorum. O kadar bunaldım ki anlatamam. Balık yağı multivitamin hep kullanırız yani. Daha ne yapmam gerekiyor ki.. dışarıda yemek yedireyim dedim yemedi. Çorba söyledim bari onu yediririm rahatça dedim onu da yemedi. Restoranda herkesi rahatsız ettiğimizle kalktık. Disaei çıktığım gibi de hüngür hüngür ağladim. Sabah kahvaltısı ile duruyor bu saat oldu. 2 kaşık 7-8 adet mantı yedirebildim kavga gürültü. Artık ben çok yoruldum ya