MrvMstf 3 ayda yaptırdık rotarix 5 ayda olması gerekiomuş benim 6 die aklımda kalmış almadık bizim durumumuzda olan var mı
minikmucizem34 MrvMstf konuyla alakalı değil belki ama bişey sorucam ya bizde bugün ilk dozu yaptırdık kızım saatlerdir uyuyor uyanmıyor emmedi de sütümü sağıp biberonla verdim sizde de oldu mu yada aşıyla ilgisi var mı ilk kez böyle kesintisiz uyudu
Semaaa39 MrvMstf doktordan doktora göre değişiyor galıba. Biz 4 bucuk aylığız. 2. Dozu geçen hafta olduk. Doktorumuz ilk dozla arasında en az 6 hafta olsun demişti. İnternette de son doz 6-8 aya kadar yapılmalı dıye yazıyor
Baybyy MrvMstf bizim 3 doz du ikisini yaptırdık 3 dozu bizde kaçırdık maalesef bugün doktora sordum yaptıralım mi diye 3 doz kalsın yaptırmayın dedi çok üzüldüm
ada-58 MrvMstf teyit edersiniz doktorunuzdan ama ben rota aşısının zamanı ve ayları geçince kesinlikle yapılmıyor diye biliyorum
Semaaa39 minikmucizem34 aşıyla ilgilimi değil mi bilemiyorum ama biz 2. Dozumuzu gecen hafta 4. Ayvaşılarıyla birlikte olduk. Herhangi bi yan etki göstermedi. İlk dozda da bişey olmamıştı
_ebru_ minikmucizem34 ateşine baktınız mı ? Benimde bebeğim aşı yaptıktan sonra uyuyordu normalde uzun uyumaz şüphelenip ateşine baktım ateşi vardı .
izd minikmucizem34 bizim doktor rotarix canlı aşı olduğu için yan etkiler hemen çıkmaz, 3-5 gün içinde çıkabilir demişti..
Adenveannesi Semaaa39 3.ayda ve 5.ay yapılıyor diye biliyorum ben doktorum öyle söyledi siz 4.ayda mı yaptırdınız 2.dozu
cinarcinar Adenveannesi biz ilk dozu 2. Ay yaptırdık 4. Ay kontrolümüzfe 2. Cisi yapılacak 15 gün sonra
Semaaa39 Adenveannesi evet 4. Ay 10 günlükken falan oldu. En az 6 hafta arası olması gerektiğini söylemişti ilk dozla arasında bizim doktorumuzda. Ona göre yaptırdık. 7hafta falan oldu aralarında
minikmucizem34 _ebru_ ateşi yok ama baygın gibi ya sütümü sağıp biberonla verdim zorla uyanmadı altını değiştirdim uyanmadı korkmaya başladım
_ebru_ minikmucizem34 siz takipte kalın sık sık ateşini kontrol edin. İlk doz bizde yan etki yapmıştı ateş ishal halsizlik gibi.
_ebru_ minikmucizem34 yanlış hatırlamıyorsam 5 gün sürmüştü. İlk 2 gün ateşle birlikte ishal vardı ateş geçti ishali biraz daha sürmüştü. Bol bol besleyin çünkü sıvı kaybediyor.