sumeyyeyilmaz Hanımlar benim göğüs ucumdaki yaralar bir türlü geçmiyor. Denemediğim kremler yağlar kalmadı. E sürekli emdikçe o yara yine yara üstüne yara oluyor. Ne yapmam lazım geçmiyor bir türlü. Resmen az önce kanlı emdi korktum vermedim göğsümü
sunflower01 sumeyyeyilmaz orijinalden kantaron yağı sürün Bir de göğsünüzu emzirirken silikon başlık kullanin eczaneden alin yara yapmaz hep kaynar suya atin emme bitince temizleyin yani
Smgaydn sumeyyeyilmaz merhaba ben de göğüs yaralarından çok çektim kullanmadığım hiçbir şey kalmamıştı en son ayva çekirdeği jelini yaptım ve göğüs kalkanı aldım uçlarım iyileşene kadar hep göğüs kalkanı takılı kaldı çok şükür 1 haftada iyileşti ve doğru emzirme videoları izledim bebeğin memeyi yanlış tutmasıda yara yapıyor bilginiz olsun🙏🏻
sumeyyeyilmaz Smgaydn ya göğüs kalkanı bende de var kullandım ama emzirdikçe yine yara oluyor siz o bir haftada emzirdiniz mi hiç?
Mysmrtfrt sumeyyeyilmaz benim göğsümün ucu koptu bi tek bu krem işe yaradı birkaç günde et oluşturdu ya demek sizde işe yaramadı o zaman çok geçmiş olsun başka bilgim yok😔
Smgaydn sumeyyeyilmaz evet emzirmeyi hiç bırakmadım ben ağlaya ağlaya emzirdim ama hep emzirdim 😔 göğüs kalkanını sadece emzirirken çıkardım ve devamlı jeli sürdüm. Sabredin geçiyor🙏🏻
sumeyyeyilmaz Derih87 onu da kullanıyorum ama onuda mı yanlış kullanıyorum acaba. Nasıl kullanıyorsunuz acaba kalkanı
Derih87 sumeyyeyilmaz emzirme dışında hiç çıkartmadım kalkanı gece gündüz onu kullandım bir de avent in var bende onun iki ayrı başlığı var biri delikli biri deliksiz ben delikli olanı kullandım hava alsın diye sık sık da lansolin merhem sürdüm sonra kalkanı taktım. Çok zor çok acı verici ama zamanla alışılıyor geçiyor merak etmeyin
Nkocak sumeyyeyilmaz bende senin gibi herşeyi denedim kimyasaldan tut doğallarına kadar en son senin gibi bi uygulamada bi arkadaş yazmışti Hametan pomad mavisi ama al onu sür bir gün boyunca anında iyileştirmeye başlıyo 40 tl birşey