Merhaba ilk olarak 4.Ay ile birlikte gündüz uykularımız çok kısaldı bu ayrı bir huzursuzluk yapıyor. Ayrıca sütüm çok tazyikli geldiği için rahatsız olup emmek istemiyor pozisyon değiştirdim, sağdım ancak hala tazyik olayı devam ediyor bunları yaşayan var mı önerileriniz varsa yanıtlarsanız sevinirim