6 ay 10 gunluk bebegimi 2 dakika gozumden ayirdim, bi geldim ki masanin uzerinden yere dustu kafasi deymedi neyseki ellerinin uzerine dustu suratinin bir tarafi kizardi. Cenesinde ve yanaginda 3 kucuk cizik oldu, 5 dakikadan fazla aglamadi anne sutu verdim sakinlesdi. Baska hic bir yerinde hic birsey yok cok sukur ama korkmus gozukuyo. Aranizda boyle bisey yasiyan varmi? Ne yapmam gerek. Kizimin iyi olmasi icin korkulugununda gitmesi icin ekstra sevgi gosteriyorum onu gulduruyorum ama kendimide cok kotu hiss ediyorum. Surekli o ani gozumde canlandirib keske yakalaya bilseydim de dusmeseydi diyorum.