Valla kimse anne gibi olmuyor bide sormadan etmeden herşeye karışmaları bu böyle olur demeleri yokmu insanı çileden çıkarıyor 2 aylık bebeğe nasıl böyle bişey yapar aklım almıyor iyi sadece sinirlenmişsin belki abartıyor diyeceksiniz ben olsam daha kötü şeyler olabilirdi dokundurmazdım yani o dereceye gelirdik ama uyarın güzel bir dille bir daha sizden habersiz çocuğa birşey vermesinler çok tehlikeli olduğunu allerjen olduğunu ve ilk 6 ay sadece anne sütü anne sütü yoksa formül mama alabildiğin anlatın. Canınızı sıkmayın o kadar küçük bi tadımlada bir şey olacağını sanmıyorum.