zeynepbalci Annelerrr gitmiyo ya bu ishal yaz başlamadan neler çekiyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ ne iyi gelir ne yapılı ishal bebeğe, kakada candida çıktı kaka artık sulu değil ama balgamlı gibi az cıvık ama hala günde 5 6 kez oluyo bişi yazın nolurr
zeynepbalci Cancan15 merhaba valla son çare antibiyotik başladım ve iyi şükür şimdi pazartesiden beri kullanıyoruz giderek azaldı probiyotik devam ediyoruz üçüncü markaya geçtik probiyotikte de, antibiyotik sonrası kullanmak da gerekiyomuş en az iki ay bu bitince de başka marka alıp devam edicem
Mikayla zeynepbalci antibıotic kullanıyorsanıZ mutlaka probiotic kullanmalısınkz. İşlenmiş paketli gıdalar yok. Ev tarhanası kefir yogurt tüketin. Mayalı asitli yiyeceklerden uzak durun. Probiyotic kullanımını bırakmayın. Biraz zorlu bir süreç ama toparlayacaktır. İlk önceliğiniz bağırsakların mutlıu olması ☺️