Beemom Yaşla, hakkıyla bakmanın ilgisi ne? Yanlış anlamayın ama resmen saçmalamışsınız. 20 yaşında 2 çocuğum vardı. Allah’a şükür çok güzel baktım. Gören herkes hala imrenir gelişimlerine. Resmen yargılamak, eleştirmek için yer arıyorsunuz. Şuan yaptığınız yersiz yoruma cevap verdim diye bana saldırabilirsiniz, bunun yerine yaptığınız yorumun hamile bir kadini nasıl demorolize edeceğini düşünün. İyi günler