Merhaba oğlum 21 aylık doğduğundan beri yabancılara çok fazla tepki verdi özellikle erkeklere. Babası ve dedesi hariç hiç bir büyük erkekle iletişim kurmuyor direk ağlamaya başlıyor. Çocuklara karşı normal. Ama markette avmde veya babası yanındayken herşey normal sıkıntı yapmıyor. Bugün arkadaşımın evine gittik eşi geldi bizide eve onlar bıraktı arabayla eve gelene kadar 20 dk kesintisiz ağladı. Tahmini ne zaman geçer, çocuğu böyle olan var mı veya çözümü olan?
Çekirdek aileyiz ilk çocuğumuz sosyalleşmesi adına her gün dışarı çıkartıyorum parka, markete, pazara, avmye.. doğduğundan beri bu sorunu asla aşamadık halada devam ediyor