Kizlar merhaba,
Ağustos sonu doğum yaptım ve o günden beri fazla süt derdi ile uğraşıyorum. Neden dertmis demeyin çünkü gerçekten çok yorucu ve acılı bir durum.
Son 1 haftadır sağ memem emzirme ve sağma rağmen rahatlamiyor ve hızla ve çok fazla süt doluyor taş gibi oluyor ve bebeğim emerken ucu bütün olarak aciyor.
Başına böyle bir durum gelen var mı ? Nasıl çözüm buldunuz ???