Yarensmom-
Sağma makinesi var mi bir olcseniz ne kadar cikiyor. Benimde sutum az bence ben soyle yapiyordum, mesela.oglen 3 te emziriyordum sonra yatma vaktine kadar ek gida aliyor ya zaten 7 bucuk gibi sagiyordum onu icirip yatiriyordum. Hem.sut birikiyor hem de yatmadan.once daha fazla sut icip uyumus.oluyordu biberonla. Bunu biraktim artik bayramda zor olmaya basladi.