AyseNil22 6,5 aylık bir kızım var. 5,5 aydan beri resmen o ilk zamanlara dönmüştük. 6. Ay atağı denilen şey kesinlikle var. Ben normalde inanmıyordum ama kesinlikle var. Ortalama bir ay sürdü. Bizdeki en büyük belirtisi uyku gerilemesi, sürekli ağlama ve mızmızlıktı. Ne gündüz ne gece asla uyutamıyordum. Gündüz uykusu 2ye düşmüştü ve yarım saat ancak uyuyordu. Geceleri ağlayarak uyanıyordu saatte bir. Bu süreçte 2 tanede diş çıkardı. 2 gün önce aniden uykusu normale döndü. Gece sadece beslenmek için uyanmaya başladı eskisi gibi. Bi bakayım dedim bugün atak ne zamanmış. 2 gün önce bitmiş görünüyor. Benim ilk aylardaki gaz probleminden sonra en en çok zorlandığım şey buydu. 1 aydır uykuya hasrettim. Doğum yaptığımdan beri eşim bile ilk kez bu ay işe geç kaldı uykusuzluktan.. ama geçiyor arkadaşlar. Sabır sadece…