Kızımla bu 3. Günümüzdü. Bazen çok iyi bazen kaçırmalarla dolu bir tuvalet eğitimi yaşıyoruz. Ancak şöyle bir durum oluyor, bazen çiş zamanı geliyor. Otursa çişi yapacak biliyorum. Oturtmaya çalışıyorum kaçıyor istemiyor. Bazen kandırıp oturtuyorum oturduğu gibi yapıyor. Bazen ikna edemiyorum. Altına yapıyor. Bu durumda napmam lazım ? Zorlasam iyice inat ediyor zorlamasam altına yapıyor 😣