Sahrabalam Kızım 25 aylık oldu olası beslenme sorunu var ek gıdayı berbat bir sekılde 15. Ayına kadar reddetti bir ay önce emzirmeyi sonlandırdm belki iştahı düzelir diye ama yine aynı vitamin değerleri olması gereken gibi düşüklük fazlalık yok sabah 11 de bir yumurta biraz domates yedi öğle iki gibi pilav 4 yemek kaşığı içine kibrit kutusu kadar tavuk göğsü ve yoğurt akşam da 6 buçukta iki dilim kek biraz yoğurt yarım muz yedi uyudu ablam bizde ve yetersiz dedi yedikleri için iştahsız çocuk parkta bahçede binbir türlü oyunla yiyor gerçekten yedikleri az mı sabaha kadar acıkır mı
okuyor Sahrabalam saatleri düzenlerseniz daha fazla yiyecektir. Mesela aksam yemeği nerde? Sabah kahvaltı erkene çekilmeli. 12.5 aylık kızım 3 ana bir ara öğün veriyorum. Kahvaltı, öğle, ara, akşam yemeği seklinde
zeynepbalci Sahrabalam kesinlikle saatleri düzenlemelisin canım ana öğünleri doyurucu olmalı sonra ara öğünler
zeynepbalci Sahrabalam instada hastalanmayancocuk sayfasını takibe alıp her postu okumalısın da bebeğim faydasını görceksin🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Sahrabalam okuyor 10 buçukta uyanıyor 11 de kahvaltı sonrasında bişeyler teklif ediyorum yemiyor saat iki iki buçuk gibi öğle yiyor ve akşam yemegını de 6 buçuk 7 gibi yiyor