babygirl35_ ben veriyorum. Ama az tuzlu, doktorum da bir şey demedi ve doktorumdan her anlamda memnunum öyle kasıntı değil, her şeye yasak demiyor, bebeğime göre ilerliyor gibi sanki. Hiçbir şey yemiyordu tat tuz aradı, ekşi falan yani. Kendi mamaları tatsız tuzsuz iyice iştahını kapattı sanırım.
Zaten 10 aylık 1 yaşından sonra tuz veriliyor normalde diye biliyorum. Eğer iştahı normal yiyorsa evet gerek yok düzen değiştirmeye ama yemediği zaman anne her yolu deniyor. Az’dan da zarar gelmez bize küçükken özel mama hazırlanıyordu sonuçta 😂 tabi gene diyorum sağlıklı olan tuzsuz beslenmesi. Ama yiyorsa takmayın kimseyi