Merhaba oğlum 27 aylık babıldama çok fazla Şarkıları falan hareketleriyle beraber anlamlı kelime olarak değil babıldayarak söylüyor ismine seslenince bakıyor meseleyse kapıyı kapat ışığı aç vs komutları alıyor ama baba dan başka kelimesi yok çocuk psikiyatrisine götürdüm ekran 7-8 aydır izletmiyoruz kreşe gidiyor ve duyu bütünleme alıyor haftada 3 gün ama konuşmuyor bir türlü benim gibi olan var mı duyu bütünleme öğretmeni babıldaması çok fazla bir anda konuşacak diyor ama o an ne zaman 😔 konuşmaya çalışıyorum kitap okuyorum dinlemiyor artık yaşıtlarıyla aynı olsun istiyorum tabii her çocuk farklıdır ama napmalıyım lütfen fikirlerinizi paylaşın