Bebeğim üç aylık oldu, 9 ay gebelik de katınca gelen dip boyasını tahmin edersiniz 🤣 çok kötü duruyor saçım. Hamilelerin bile kullandığı bitkisel bir boya varmış, Trendyoldan aldım. Sizce bir sakıncası olur mu? Siz boyadınız mı? Aldım ama emin olana kadar boyamak istemedim