Kbragumus07 Her emme sonunda mutlaka bi fazlasını çıkarıyor ama her emme sonrası kimi zaman peynirimsi kimi zaman sadece süt olarak ? Normal mi sizce
BskSrc Kbragumus07 normal canım.. 3 aylığız bizde de durum aynı. Doktorumuza da sordum, fizyolojik bir şey dedi 🌸
BskSrc Kbragumus07 endişelenmene gerek yok canım, bizim 10 günlükken gazımız, 1 aylıkken de kusmalarımız başlamıştı. Salyasi da ayrı dert 😬 kıyafetinden çok ağız önlüğü var oğlumun 😂